Webcare

In gesprek met jouw fans

Conversatiemanager

In het conversatie dashboard is directe interactie met jouw volgers en fans mogelijk. Als je over een bericht heen gaat met je muis zie je de mogelijkheden die je hebt verschijnen. Je kunt een bericht liken, als favoriet toevoegen, retweeten of er direct op reageren.

Gespreksgeschiedenis

De gespreksgeschiedenis van een volger of fan verschijnt als je op antwoorden klikt. Deze mogelijkheid maakt reageren een stuk makkelijker: de gespreksgeschiedenis geeft je namelijk inzicht in alle conversaties die er in het verleden geweest zijn met deze volger of fan.

Engagement beeld 13072015

Sentiment

Je kunt het sentiment van ieder bericht in de streams wijzigen door te klikken op de groene, grijze of rode punt. Door een sentiment aan een bericht te geven, leer je het platform het sentiment aan bij jouw doelgroep. Nadat je  tussen de 40 en 60 berichten een sentiment gegeven hebt, krijgt een bericht zelf een sentiment mee. Uiteraard is dat altijd te wijzigen.

Workflow management

Als je niet in de gelegenheid bent om te reageren op een bericht, is het mogelijk om dit bericht aan een collega toe te wijzen. Als een bericht aan een ander is toegewezen, kan alleen deze persoon antwoorden of de taak sluiten. Ook andere berichten van de fan/volger worden geblokkeerd voor anderen, zodat er geen dubbele antwoorden gegeven worden.

Labels

Je kunt ieder bericht in het platform van een label voorzien. Het is ook mogelijk om berichten te filteren op labels. Labels kunnen ook gebruikt worden om aan te geven bij welke campagne een bericht hoort. Zo kun je feedback, vragen, informatie, complimenten en klachten of andere categorieën per campagne inzichtelijk maken. Je kunt ook je eigen labels per campagne creëren.

Sentiment-4

Workflow management-2

Labels-2

Gebruik Media Injection voor al je webcare activiteiten vraag nu een gratis demo aan