Sponsoring

Logo-Ronald-McDonald-Kinderfonds

 

Media Injection sponsort het Ronald McDonald Kinderfonds. Omdat wij ons helemaal kunnen vinden in de missie van het Kinderfonds: ouders dichtbij hun (ernstig) zieke kind laten zijn.

Het Ronald McDonald Kinderfonds zorgt er al ruim dertig jaar voor dat zieke kinderen en hun familie dicht bij elkaar kunnen zijn. Zo bieden ze vijftien Ronald McDonald Huizen voor ouders en broertjes en zusjes van zieke kinderen vlakbij het ziekenhuis, negen Ronald McDonald Huiskamers in het ziekenhuis, vier aangepaste vakantieverblijven en een uniek sportcentrum voor gehandicapte kinderen. Het Ronald McDonald Kinderfonds ontvangt geen subsidie en is afhankelijk van donateurs, sponsors en vrijwilligers. – Meer lezen

Social media is voor het Kinderfonds belangrijk om hun missie uit te dragen. Maar ook om aandacht te vragen en donateurs te werven voor hun goede doel. Nu al zijn een aantal Ronald Mc Donaldhuizen actief op social media met een eigen Twitter en/of Facebookpagina.

De bedoeling is om de aanstaande jaren alle huizen deze mogelijkheden te bieden. Het is een eer voor Media Injection om het platform ter beschikking te stellen aan het Ronald McDonald Kinderfonds.

 

“Alpe d’HuZes is opgericht met als doel de onmacht die door kanker ontstaat, om te zetten in kracht. Dit doen we door met zoveel mogelijk mensen steeds weer de grenzen van het mogelijke te verleggen.” Om deze missie te ondersteunen sponsort Media Injection Alpe d’HuZes.

Eens per jaar, in juni, komt Alpe d’HuZes op een bijzondere manier in actie. Onder het motto “Opgeven is geen optie” wordt door de deelnemers op één dag de legendarische Alpe d’Huez tot maximaal 6 keer beklommen. Deelnemen op de fiets is het meest bekend, maar je mag ook lopend of rennend de berg op. Je kunt alleen meedoen of in een team en de bedoeling is dat je geld bijeen brengt voor onderzoek naar kanker. Zo draag je bij aan de strijd  om kanker te overwinnen! – Meer lezen

Social media is voor Alpe d’Huzes belangrijk om hun missie uit te dragen en te communiceren met deelnemers, sponsoren en andere belangstellenden. Aple d’Huzes is (zeer) actief met een eigen Facebook en Twitter pagina.

 

Alpe-d'HuZes-Logo-2014