RTL en de 4 voordelen van een branded shortener

Posted by | October 28, 2014 | Analytics @nl, Engagement @nl | No Comments
https://www.flickr.com/photos/derekgavey/

Je hebt een blog of link gevonden die je direct wilt delen met al je fans op bijvoorbeeld Twitter, Facebook, LinkedIn of Google+. Doordat socialmedia-updates vaak kort en bondig moeten zijn, zoals op Twitter, is het gebruik van url-shorteners in de laatste jaren geëxplodeerd. De meest populaire url-shortener is bit.ly. Op social media worden dan ook talloze berichten gevuld met url’s als http://bit.ly/xxxx. Bit.ly is een begrip geworden, maar wat houdt het precies in, hoe zet je het in, wat zijn de voordelen en waarvoor gebruiken marketeers Bit.ly – of short-urls in het algemeen?

Wat is de meerwaarde van een branded shortener en hoe zet RTL zijn URL-shortener in?

De meerwaarde van een branded shortener, enkele voorbeelden, de vier belangrijkste voordelen van een branded shortener op een rij en hoe RTL zijn eigen URL-shortener r.tl inzet.  Alles over Bit.ly en de branded shortener. Lees meer op het Marketingfactsblog waar het artikel verscheen.

Bron afbeelding: Derek Gavey

Leave a Reply