Case Study Royal FloraHolland

Royal FloraHolland is 's werelds grootste veiling voor bloemen en planten met zowel zakelijke als particuliere social media fans in haar fanbase. De missie Flowering the World Together, Planting Seeds of Opportunity for our Members verspreidt Royal FloraHolland via social. Door echt te luisteren, weet zij wie de leden en hun klanten zijn en wat ze willen. Daarnaast zoekt Royal FloraHolland consumenten op om bloemen en planten weer meer onder de aandacht te krijgen. Dat is de kracht van social voor Royal FloraHolland.

Case Study Heinz

Heinz is een van de grootste producenten van consumentenvoeding ter wereld in de ‘Fast Moving Consumer Goods’ (FMCG) met wereldwijd miljoenen social media fans. De online fan community van Heinz is verspreid over verschillende kanalen. De tientallen submerken van Heinz, zoals Heinz Ketchup, zijn in verschillende landen met eigen accounts actief. Bekijk hun uitdaging in social media.

Case Study Bijenkorf

In 1870 werd het eerste filiaal van de Bijenkorf geopend. Inmiddels is het warenhuis met twaalf filialen en een drukbezochte webshop een van de sterkste Nederlandse merken. In het uitgebreide assortiment ligt de focus onmiskenbaar op fashion. Boven-dien zorgt de Bijenkorf ervoor dat ieder bezoek een belevenis wordt. Offline én online.

1
1

citaten_dutch

Een aantal van onze klanten

 

merkenwebsite_v3

Gebruik net als de grootste merken ter wereld Media Injection voor al jouw activiteit op social media

vraag nu een gratis demo aan