Over internationaal ondernemen: Media Injection

Posted by | November 17, 2014 | Media | 2 Comments

“Duitsland was voor ons een logische keuze”

ABN Amro interviewt voor “grenzeloos ondernemen” onze CEO Achmed Awad over internationaal ondernemen. Zo is Media Injection groot geworden met onder andere kantoren in Duitsland en Argentinië. Zie hier het resultaat waarin Achmed vertelt hoe hij betalingsrisico’s zo beperkt mogelijk houdt bij het ondernemen over de grens.

2 Comments

  • Evelien says:

    Interessant interview! Ik vraag me wel af hoe jullie de taalbarrière hebben overbrugd, vooral met Argentinië.

    • Sanne Kruis says:

      Hi Evelien,

      Bedankt voor je reactie. De taalbarrière hebben wij overbrugd doordat wij een aantal Argentijnse collega’s hebben. De cultuurverschillen zijn daardoor ook makkelijker te overbruggen. Intern communiceren wij in het Engels.

      Vriendelijke groet,
      Media Injection

Leave a Reply