De inzet van Alpe d’HuZes geeft velen kracht

Posted by | December 01, 2014 | News @nl | No Comments
Blog - Alpe d'HuZes-2

“Stijf van de adrenaline begon ik aan de eerste beklimming. Mijn hartslag zat vlak onder mijn omslagpunt en met goede benen bleef ik bij onze meest ervaren klimmer van het team. Dat was geen doel, maar het was het tempo dat ik toevallig ook lekker vond rijden. Het werd een toptijd, maar realiseerde me wel dat dit wel eens alleen van de adrenaline zou kunnen komen. Mijn eerste echte alpencol ‘Hors Categorie’. Het was een emotionele finish. De tweede klim ging eigenlijk ook best goed, maar toen kwam de derde.”

De inzet van Alpe d’HuZes geeft velen kracht. Daarom verdient zij onze steun.

Marcel schreef dit over zijn eerste deelname aan Alpe d’HuZes dit jaar: Zes keer fietste hij de Alpe d’Huez op. Om samen met duizenden anderen een bijdrage aan de strijd tegen kanker leveren. Onder het motto ‘opgeven is geen optie’ beklimmen de deelnemers, alleen of in een team, op één dag tot maximaal zes keer de legendarische Alpe d’Huez in Frankrijk. Het doel van de stichting: de onmacht die door de ziekte ontstaat om te zetten in kracht: grenzen van het mogelijke verleggen.

Niet alleen Marcel was onder de indruk van de kracht en het grote saamhorigheidsgevoel dat hij ervoer bij het meedoen aan Alpe d’HuZes. “Fantastisch evenement”, “geweldige inzet”, “veel respect voor alle deelnemers” en “trots” zijn reacties die je veel tegenkomt op de Facebookpagina van Alpe d’HuZes. Ook bij Media Injection zijn we iedere keer weer onder de indruk van de mensen van Alpe d’HuZes. De onvoorwaardelijke en enthousiaste inzet straalt van hen af. En dat allemaal vrijwillig. Daar kunnen wij bij Media Injection ook veel van leren. Daarom tekenden we dinsdag 28 oktober de sponsorovereenkomst met Alpe d’HuZes.

Alpe d’HuZes en social media.

Alpe d'HuezDe inzet van social media staat voor Alpe d’HuZes in het teken van deelnemers werven, betrokkenheid creëren en hartverwarmende verhalen delen. Met het beschikbaar stellen van ons platform dragen we graag bij aan de twee hoofddoelen van de stichting:

  1. Kanker als ziekte zo snel mogelijk onder controle krijgen
  2. Goed, Gelukkig en Gezond leven met kanker

Opgeven is tenslotte geen optie!

Bron verhaal Marcel: http://www.gezinopreis.nl/ervaring-alpe-dhuzes/

 

Leave a Reply