Bugaboo: oprechte engagement met suikerspinnen en popcorn

Posted by | April 09, 2014 | Engagement @nl | No Comments
Bugaboo

Bugaboo wordt wel de Rolls Royce onder de kinderwagens genoemd. Van een kleine Nederlandse onderneming tot een wereldwijde speler. De ‘figurantenrol’ voor de Bugaboo in ‘Sex and the City’ zorgde voor de wereldwijde doorbraak. De kinderwagens zijn inmiddels niet meer weg te denken uit het internationale straatbeeld. Niet alleen op straat, maar ook op social media heeft Bugaboo een enorme groei doorgemaakt. Hoe heeft Bugaboo dit bereikt?

Daarover sprak ik met Martijn Ros, digital marketing manager en Lokke van der Wal, digital marketeer bij Bugaboo. We analyseerden hun resultaten en socialmedia-aanpak. Lees wat paid media heeft betekend voor Bugaboo, tot welke inzichten zij hierdoor zijn gekomen en hoe zij de online toekomst van Bugaboo voor zich zien.

Hoe zet Bugaboo social media in om te bouwen aan hun merk? Dat vroeg Florence Meesters hen en schreef er een artikel over op Marketingfacts.

Leave a Reply