Blog - Alpe d'HuZes-2

De inzet van Alpe d’HuZes geeft velen kracht

Posted by | News @nl | No Comments

“Stijf van de adrenaline begon ik aan de eerste beklimming. Mijn hartslag zat vlak onder mijn omslagpunt en met goede benen bleef ik bij onze meest ervaren klimmer van het team. Dat was geen doel, maar het was het tempo dat ik toevallig ook lekker vond rijden. Het werd een toptijd, maar realiseerde me wel dat dit wel eens alleen van de adrenaline zou kunnen komen. Mijn eerste echte alpencol ‘Hors Categorie’. Het was een emotionele finish. De tweede klim ging eigenlijk ook best goed, maar toen kwam de derde.” Read More

Over internationaal ondernemen: Media Injection

Posted by | Media | 2 Comments

“Duitsland was voor ons een logische keuze”

ABN Amro interviewt voor “grenzeloos ondernemen” onze CEO Achmed Awad over internationaal ondernemen. Zo is Media Injection groot geworden met onder andere kantoren in Duitsland en Argentinië. Zie hier het resultaat waarin Achmed vertelt hoe hij betalingsrisico’s zo beperkt mogelijk houdt bij het ondernemen over de grens.

Blog - Ronald McDonald Kinderfonds

Hartverwarmend engagement live: van het Ronald McDonald Kinderfonds kunnen we allemaal leren

Posted by | News @nl | No Comments

Op deze stralende woensdagmorgen doet een aardige dame de deur van het VUmc Ronald McDonald Huis voor ons open. Om 10 uur worden we verwacht voor de ondertekening van het eerste sponsorcontract van Media Injection: Kinderfonds gaat de aanstaande drie jaar ons social mediaplatform gebruiken om meer en effectiever social media in te zetten om hun doelstelling te realiseren. Read More

Aftermovie: Social Affairs 2014

Posted by | Media | No Comments

Hét kick-off feest van de Amsterdam eWeek

Media Injection en Your Social hebben de eWeek geopend met Social Affairs! 100 Social media managers van A-merken deelden hun passie voor social in The Harbour Club in Amsterdam. Tijdens de avond is de toon gezet voor de eWeek met inspirerende sprekers van o.a. Bavaria, Twitter, WNF en de pre-launch van The Next Ad. Hierna was het tijd om te genieten van muziek, lekker eten en drinken met alle social minded aanwezigen.

Wil je meer weten over The Next Ad. Bezoek de website of bel naar 020-8203722.

https://www.flickr.com/photos/derekgavey/

RTL en de 4 voordelen van een branded shortener

Posted by | Analytics @nl, Engagement @nl | No Comments

Je hebt een blog of link gevonden die je direct wilt delen met al je fans op bijvoorbeeld Twitter, Facebook, LinkedIn of Google+. Doordat socialmedia-updates vaak kort en bondig moeten zijn, zoals op Twitter, is het gebruik van url-shorteners in de laatste jaren geëxplodeerd. De meest populaire url-shortener is bit.ly. Op social media worden dan ook talloze berichten gevuld met url’s als http://bit.ly/xxxx. Bit.ly is een begrip geworden, maar wat houdt het precies in, hoe zet je het in, wat zijn de voordelen en waarvoor gebruiken marketeers Bit.ly – of short-urls in het algemeen?

Read More

Big split

Van 1 naar 25 servers in 4 jaar

Posted by | News @nl | No Comments

Er was eens een idee en een prototype. Het was in maart 2010 dat een jongeman samen met zijn vrouw van Argentinië naar Delft verhuisde omdat zij een baan had geaccepteerd aan de Universiteit van Delft. Nu was hij op zoek naar een baan als developer en om de hoek van hun appartementencomplex vond hij een start up. Zij vroegen hem of hij hun idee aan de praat kon krijgen in 4 maanden. “Tuurlijk” zei hij en zo was ons social media management platform geboren.
Read More

Newsfeed

Hoe jouw likes je News Feed op Facebook beïnvloeden

Posted by | Engagement @nl | No Comments

Iedereen de juiste content op het juiste moment laten zien, dat is het doel van Facebook met de News Feed. Zo ben je altijd op de hoogte van verhalen die voor jou belangrijk of actueel zijn. Samen met je vrienden op afstand naar dezelfde voetbalwedstrijd kijken maakt dat berichten hierover alleen op dat moment actueel zijn. Berichten die meer dan twee dagen oud zijn en nog steeds in je News Feed blijven hangen zijn vaak niet meer relevant. Met deze gedachte heeft Facebook de News Feed verbeterd. Read More

Ambitie en innovatie: zo wordt Media Injection internationaal

Posted by | Media | No Comments

Sprout interviewde onze CEO Achmed Awad

Ambitie en innovatie: zo wordt Media Injection groot. In aanloop naar de Sprout Challengerday 2014 op 29 en 30 oktober, interviewde Sprout onze CEO Achmed Awad over de groei van Media Injection. In ruim 4 jaar tijd van Nederland naar een internationaal bedrijf. Hoe deed hij dat? Het resultaat van het interview in 3 minuten.

pinterest

Waarom een infographic een goed idee is

Posted by | Engagement @nl | No Comments

Eén beeld zegt meer dan duizend woorden

Op social media zie ik regelmatig mooi opgemaakte afbeeldingen met cijfers en feiten over allerlei onderwerpen voorbijkomen. Deze zogenaamde “infographics” nodigen uit om ze te lezen en te delen. Precies wat een social media manager graag ziet. Omdat een beeld meer zegt dan duizend woorden maakt menig bedrijf tegenwoordig facts and figures duidelijk in een afbeelding. Mensen zijn visueel ingesteld en een beeld spreekt meer dan een lap tekst. Maar wat is een infographic precies en hoe kun je er een maken? Lees hieronder waarom een infographic een goed idee is. Read More